Zavedamo se, da ni vedno vse rožnato. Toda s Sloni bosta tudi reklamacija ali odstop od pogodbe prijetna zadeva. Prizadevamo si, da bi vam to olajšali, zato uporabljamo RETINO. Dovolj je, da izpolnite obrazec, s katerim bo vse potekalo hitro in nemoteno.
Odstop od pogodbe - do 90 dni (120 dni za redne stranke)
Ste nekomu kupili neprimerno darilo ali ste po prejemu paketa ugotovili, da izdelka niste želeli ali da ni izpolnil vaših pričakovanj? Brez skrbi. Zdaj imate na voljo 90 dni, da nam sporočite, da ste si premislili. Če ste pri nas že kdaj nakupovali in ste bili ob zaključku naročila prijavljeni v svoj uporabniški račun, imate na voljo 120 dni, da si premislite. Vse, kar morate storiti je, da nam po e-mailu sporočite, da želite odstopiti od pogodbe, priložite fotografijo zapakiranega blaga in nam ga v 14 dneh pošljete nazaj. Takoj, ko bomo prejeli vaše neželeno naročilo, vam bomo poslali denar.
Če želite odstopiti od pogodbe, zapečatenega blaga ne odpirajte. Če poškodujete pečatno nalepko ali odstranite embalažo iz škatle, takih izdelkov ne moremo sprejeti nazaj. Radi bi ugodili vsem, vendar erotične igračke zakonsko spadajo v posebno kategorijo blaga, zato v primeru, da je pečat na škatli poškodovan, ni mogoče odstopiti od kupoprodajne pogodbe. Tudi spodnje perilo spada v isto kategorijo kot erotične igračke. Zato ga, prosimo, ne uporabljajte na goli koži. Če niste prepričani, da želite spodnje perilo obdržati, ne odstrizite nalepk in ne odstranjujte zaščitnih folij. Če bo spodnje perilo umazano, ga žal ne moremo sprejeti nazaj.
Na žalost tudi ne moremo sprejeti nazaj hlačnih nogavic, vključno s kostimi catsuits in mrežastimi oblekami, potem ko ste jih pomerili, saj se ta precej občutljiv material raztegne in se ne vrne v prvotno stanje. Najlepša hvala za razumevanje.
Reklamacija
Zmanjšujemo število reklamacij, saj prodajamo le preverjene in zanesljive izdelke. Kljub temu se občasno pojavi reklamacija. Če prejmete izdelek, ki ne deluje, ali če sčasoma odkrijete napako, ki ni povezana z običajno obrabo, nam to sporočite in storili bomo vse, kar je v naši moči, da reklamacijo rešimo v vaše zadovoljstvo.
Pošljite nam e-mail in dogovorili se bomo, kako postopati naprej. Po zakonu imamo 30 dni časa za obravnavo reklamacije, vendar si vedno prizadevamo, da jo rešimo v najkrajšem možnem času.
Nikoli se ne izogibamo in z veseljem vas bomo seznanili z vsakim postopkom.
Reklamacija je za stranko neprijetna zadeva. Storili bomo vse, kar je v naši moči, da jo rešimo hitro in čim bolj ugodno za vas.
Adam Durčák,
Lastnik podjetja Sexy Elephant