Pogoji poslovanja - na razumljiv način za stranke
- Vedno si prizadevamo zadovoljiti naše stranke
- S tem, ko blago dodate v košarico, izpolnite naslov in potrdite naročilo, sklenete kupoprodajno pogodbo.
- Ob nakupu vam ni treba skrbeti. Če se zmotite in naročite nekaj po pomoti ali pa si glede nakupa premislite, lahko nakup brezplačno spremenite ali prekličete, dokler naročilo ni odpremljeno. Samo pošljite e-mail ali pokličite (7 dni v tednu).
- Osebnih podatkov ne bomo posredovali nikomur drugemu kot našim dobaviteljem (npr. prevozniku), pri nas so na varnem.
- Če si glede nakupa premislite (tj. blaga niste uporabljali in ga želite vrniti), lahko v 90 dneh od prejema pošiljke (120 dneh za stalne stranke) varno odstopite od pogodbe in blago vrnete, z veseljem vam bomo ugodili. Razloga vam ni treba navesti, vendar bomo veseli, če nam ga zaupate. Celoten znesek in poštnino vam bomo čim prej vrnili na vaš bančni račun. Brez nepotrebnega odlašanja. Če blago pošljete z nekajdnevno zamudo, se ne zgodi nič. Z veseljem vam bomo po e-mailu poslali nalepko za brezplačno oddajo paketa preko službe Packeta ali se dogovorili za prevzem s kurirjem GLS (paket bo prevzel pri vas, vi ne plačate ničesar). Vendar mora biti blago zapakirano, neuporabljeno, z nedotaknjeno zapečateno embalažo (s pečatno nalepko, saj je to zakonsko predpisano).
- Reklamacije (npr. če pripomoček ne deluje) se obravnavajo nadstandardno. Z veseljem vam bomo poslali nov kos in še preden se boste zavedali, boste imeli igračko doma. Ni vam treba natisniti obrazcev ali priložiti računov. Blago oddate v poslovalnicah službe Packeta ali pa ga bo kurir prevzel pri vas (podrobnosti spodaj).
- Ob prevzemu paketa od prevoznika preverite, da embalaža ni poškodovana. Vendar je skoraj vedno v redu. Da ne pozabimo, blago pakiramo 100 % diskretno.
- Lepota starosti nad 18 let tiči v tem, da lahko pri nas nakupujete, se registrirate in si ogledujete naše videoposnetke o testiranih artiklih. Če še niste dopolnili 18 let, pojdite hitro stran od tu! :)
- Če imate kakršne koli težave, nam pišite na [email protected] ali pokličite na telefonsko številko +420 596 810 697.
Kaj storiti, če blago ne deluje (reklamacija) ali če odstopite od pogodbe v 90 dneh (120 dneh za stalne stranke)?
- PRIPOROČAMO: Najlaže je, če nam ga pošljete nazaj preko službe Packeta. Pošljite nam e-mail, poslali vam bomo nalepko, paket pa lahko brezplačno oddate na katerem koli prevzemnem mestu službe Packeta (so povsod v vaši okolici).
- Lahko pa pošljemo tudi kurirja GLS, ki bo paket prevzel pri vas, vi pa ne boste plačali ničesar.
- Ali pa blago osebno prinesite na naš naslov: Růžový slon, s.r.o., U Nádraží 2a, Havířov-Šumbark, 73601, Češka.
Nemudoma (če je na zalogi, sicer se bomo dogovorili) vam bomo poslali novo blago ali ga zamenjali po dogovoru z vami. Vedno se trudimo, da bi zadovoljili potrebe naših strank. Z veseljem vam bomo na podlagi dokazila povrnili stroške poštnine.
Pogoji poslovanja - v pravnem jeziku
POGOJI POSLOVANJA
pogoji poslovanja podjetja Růžový slon s.r.o. za prodajo blaga prek spletne trgovine, ki se nahaja na spletnem naslovu www.sexyelephant.si
1. Uvodne določbe
1.1. Ti Pogoji poslovanja (v nadaljevanju »Pogoji poslovanja«) podjetja Růžový slon s.r.o., Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Češka Republika matična št.: CZ28642317, vpisani v poslovnem registru pri Okrožnem sodišču v Ostravi pod sp. št. C 36400 (v nadaljevanju: »prodajalec«) v skladu z določbami prvega odstavka 1751. člena Zakona št. 89/2012 Z. z., civilni zakonik (v nadaljevanju: »civilni zakonik«), ureja medsebojne pravice in obveznosti strank, ki nastanejo v zvezi z ali na podlagi kupoprodajne pogodbe (v nadaljevanju: »kupoprodajna pogodba«), sklenjene med prodajalcem in drugo fizično osebo (v nadaljevanju: »kupec«) prek spletne trgovine prodajalca. Spletno trgovino upravlja prodajalec na spletni strani na naslovu www.sexyelephant.si (v nadaljevanju: »spletna stran«) prek vmesnika za spletno stran (v nadaljevanju: »vmesnik za spletno trgovino«).
1.2. Pogoji poslovanja ne veljajo za primere, ko je oseba, ki namerava kupiti blago pri prodajalcu, pravna oseba ali oseba, ki naroča blago v okviru svoje poslovne dejavnosti ali samostojnega opravljanja svojega poklica.
1.3. Upravljavec spletne strani (prodajalec) prepoveduje dostop do spletne strani in registracijo na spletni strani osebam, mlajšim od 18 let. Dostop do tega spletnega mesta vam je bil omogočen šele po tem, ko ste izjavili in potrdili, da ste starejši od 18 let. Registracija uporabniškega računa je dovoljena šele po tem, ko ste izjavili in potrdili, da ste starejši od 18 let. Upravljavec spletne strani je zato sprejel vse razumne ukrepe, da bi osebam, mlajšim od 18 let preprečil dostop do spletne strani. Če dostopate do spletnega mesta kljub temu, da ste mlajši od 18 let, ste podali lažno izjavo in upravljavec spletnega mesta ne prevzema nobene odgovornosti za takšna dejanja.
1.4. Določbe, ki odstopajo od Pogojev poslovanja, se lahko dogovorijo v kupoprodajni pogodbi. Morebitna odstopanja v kupoprodajni pogodbi prevladajo nad določbami Pogojev poslovanja.
1.5. Določbe Pogojev poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Kupoprodajna pogodba in Pogoji poslovanja so v češkem jeziku. Kupoprodajna pogodba se lahko sklene v češkem jeziku.
1.6. Prodajalec lahko spremeni ali dopolni besedilo teh Pogojev poslovanja. Ta določba ne vpliva na pravice in obveznosti, ki so nastale v času veljavnosti prejšnje različice Pogojev poslovanja.
2. Uporabniški račun
2.1. Na podlagi registracije kupca na spletni strani ima kupec dostop do svojega uporabniškega računa, ki omogoča ugodnosti, kot so pregled naročil, popusti za kupce ali seznam želja. Kupec lahko naroči blago prek svojega uporabniškega računa, lahko pa to stori tudi brez registracije.
2.2. Ob registraciji uporabniškega računa in naročanju blaga mora kupec pravilno in resnično navesti vse svoje podatke. Kupec je v primeru kakršne koli spremembe dolžan posodobiti podatke, ki jih je navedel v uporabniškem računu. Podatke, ki jih kupec navede v računu kupca in ob naročilu blaga, prodajalec ocenjuje kot pravilne in aktualne.
2.3. Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan ohraniti zaupnost podatkov, potrebnih za dostop do svojega uporabniškega računa. Prodajalec ni odgovoren za kakršno koli zlorabo uporabniškega računa s strani tretjih oseb.
2.4. Kupec tretjim osebam ne sme dovoliti uporabe uporabniškega računa. Kupec mora prodajalca nemudoma obvestiti, če ugotovi, da so bili podatki, potrebni za dostop do uporabniškega računa, morda ukradeni.
2.5. Prodajalec lahko prekliče uporabniški račun, zlasti če kupec dlje časa (2 leti) ne uporablja svojega uporabniškega računa ali če kupec krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe ali teh Pogojev poslovanja.
2.6. Kupec se zaveda, da uporabniški račun morda ne bo vedno na voljo, zlasti zaradi potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme prodajalca ali potrebnega vzdrževanja te opreme s strani tretjih oseb.
3. Naročila, sklenitev kupoprodajne pogodbe
3.1. Vse predstavitve blaga, ki so objavljene v spletnem vmesniku trgovine, so informativne in prodajalec ni zavezan k sklenitvi kupoprodajne pogodbe v zvezi s tem blagom. Določba drugega odstavka 1732. člena civilnega zakonika se ne uporabi.
3.2 Kupec naroči blago na naslednje načine:
3.2.1. prek svojega uporabniškega računa po predhodni registraciji na spletni strani,
3.2.2. z izpolnitvijo obrazca za naročilo brez registracije.
3.3. Pri oddaji naročila kupec izbere blago, število kosov, način plačila in dostave.
3.4. Kupec lahko pred pošiljanjem naročila preveri in spremeni podatke, ki jih je vnesel pri naročilu. Kupec je dolžan v naročilu vnesti svoje aktualne in pravilne podatke za izdajo računa. Kupec pošlje naročilo prodajalcu s klikom na gumb »Potrdi nakup«. Podatke, navedene v naročilu, prodajalec ocenjuje kot pravilne. Pogoj veljavnosti naročila je izpolnitev vseh obveznih podatkov v obrazcu naročila in potrditev kupca, da je prebral te Pogoje poslovanja. Z oddajo naročila se kupec zaveže k plačilu blaga.
3.5. Z oddajo naročila kupec s prodajalcem sklene kupoprodajno pogodbo in sprejme tudi ceno naročenega blaga, ki velja na dan oddaje naročila. Vsa naročila, oddana prek spletne strani e-trgovine, so zavezujoča. S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe se prodajalec in kupec strinjata, da ju ti Pogoji poslovanja zavezujejo.
3.6. Naročilo bo potrjeno kupcu po elektronski pošti v 24 urah po odpremi. Skupaj s potrditvijo naročila bo prodajalec kupcu poslal tudi te Pogoje poslovanja. Glede na naročilo (količina blaga, višina kupnine, predvideni stroški pošiljanja) ima prodajalec vedno pravico, da kupca zaprosi za dodatno potrditev naročila (na primer pisno ali po telefonu). V tem primeru je kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem sklenjena šele, ko kupec potrdi naročilo. Če blaga trenutno ni na zalogi, kar se zgodi le redko, bo kupec o tem takoj obveščen, prav tako pa bo obveščen o približnem roku dobave. Kupec se lahko odloči, ali želi prejeti le delno izpolnjeno naročilo, počakati na blago ali odstopiti od pogodbe in tako preklicati naročilo. Če kupec prekliče naročilo zaradi nerazpoložljivosti blaga, prodajalec vrne denar za nerazpoložljivo blago v 3 dneh po plačilu na račun kupca.
3.7. Kupec lahko prekliče naročilo najpozneje pred odpremo, o čemer je obveščen po elektronski pošti. Vendar pa kupec ni upravičen do preklica naročila, to je vedno odvisno od dogovora s prodajalcem.
3.8. Kupec se strinja, da se pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe uporabljajo sredstva komunikacije na daljavo. Stroške, ki jih ima kupec pri uporabi komunikacijskih sredstev na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev), plača kupec sam, pri čemer se ti stroški ne razlikujejo od osnovne tarife.
3.9. V primeru očitne tehnične napake prodajalca pri navedbi cene blaga na spletni strani ali med postopkom naročanja, prodajalec kupcu ni dolžan dobaviti blaga po tej očitno napačni ceni. Prodajalec kupca brez nepotrebnega odlašanja obvesti o napaki in mu na njegov elektronski naslov pošlje spremenjeno ponudbo. Spremenjena ponudba se šteje za nov predlog kupoprodajne pogodbe, kupoprodajna pogodba pa se v tem primeru sklene s potrditvijo sprejema s strani kupca na elektronski naslov prodajalca.
3.10. Z nakupom in koriščenjem darilnega bona se strinjate s pogoji uporabe. Ko izpišete kodo, bona ni več mogoče vrniti. Bon je veljaven 1 leto od datuma nakupa in po tem datumu postane neveljaven. Z darilnim bonom lahko plačate le nakupe v spletni trgovini www.sexyelephant.si. Kupona ne morete kombinirati z drugimi promocijami ali kodami popustov.
Vrednost, navedena na bonu, bo odšteta od kupnine v Sexy Elephant. Nakup urejajo veljavni pogoji Sexy Elephant. Darilni bon ni zamenljiv za denar in ga ni mogoče zamenjati. Vrednost bona lahko izkoristite le ob enkratnem nakupu. Za blago, ki ga kupite z darilnim bonom, vam lahko (npr. v primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe ali v primeru upravičene reklamacije) povrnemo znesek z nadomestnim darilnim bonom. Vavčerja ni mogoče zamenjati v primeru izgube ali zlorabe s strani tretje osebe. Kupec nima pravice preprodajati bona tretjim osebam, razen če je z Sexy Elephant dogovorjeno drugače. Če to stori kljub tej prepovedi, je v celoti odgovoren za morebitno škodo, povzročeno tretjim osebam.
4. Čas dostave in način dostave
4.1. Blago, pri katerem je navedeno, da je »na zalogi«, je v naši trgovini in je odpremljeno do naslednjega delovnega dneva. Če je za dostavo potreben daljši rok, je kupec takoj obveščen o datumu dostave. Če se prodajalec in kupec ne dogovorita drugače, mora prodajalec dobaviti blago v 30 dneh od sklenitve kupoprodajne pogodbe. V nasprotnem primeru ima potrošnik pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe, prodajalec pa mu vrne kupnino, vključno s plačanimi stroški pošiljanja, če jih je plačal kupec. Prodajalec je dolžan kupca brez nepotrebnega odlašanja obvestiti, da svoje obveznosti dobave blaga ne bo mogel izpolniti v 30 dneh od sklenitve kupoprodajne pogodbe.
4.2. Če blaga trenutno ni na zalogi, bo kupec o tem nemudoma obveščen, prav tako pa bo obveščen o približnem roku dostave. V tem primeru lahko kupec prekliče naročilo, tj. odstopi od kupoprodajne pogodbe.
4.3. Naročeno blago bo kupcu poslano na način, ki ga je kupec izbral v naročilu. Poštnina se zaračuna v skladu z veljavno tarifo, glej poštnina. Pošiljke so zavarovane v višini vrednosti blaga. Pakiranje je za vse pošiljke brezplačno.
4.4. Davčni dokument v tiskani obliki pošljemo neposredno s pošiljko (pri osebnem prevzemu ga izročimo fizično).
5. Prevoz in dostava blaga
5.1. Če je način prevoza dogovorjen na podlagi posebne zahteve kupca, kupec prevzema tveganje in vse dodatne stroške, povezane s tem načinom prevoza.
5.2. Če je prodajalec po kupoprodajni pogodbi dolžan dostaviti blago na kraj, ki ga je kupec navedel v naročilu, je kupec dolžan prevzeti blago ob dobavi. Če kupec ne prevzame blaga, bo prodajalec to obravnaval kot odstop od kupoprodajne pogodbe in v tem primeru ima prodajalec pravico zahtevati povračilo s tem povezanih stroškov.
5.3. Če je zaradi razlogov na strani kupca treba blago dostaviti večkrat ali na drugačen način, kot je določeno v naročilu, mora kupec plačati stroške, povezane s ponovno dostavo blaga, ali stroške, povezane z drugačnim načinom dostave.
5.4. Ob prevzemu blaga od prevoznika priporočamo, da kupec preveri celovitost embalaže blaga in v primeru kakršnih koli napak o tem takoj obvesti prevoznika. V primeru poškodbe embalaže, ki kaže na poškodbo pošiljke ali nepooblaščen poseg v pošiljko, kupec ne sme prevzeti pošiljke od prevoznika. To ne vpliva na pravice kupca iz naslova odgovornosti za napake na blagu in druge pravice kupca po splošno veljavnih pravnih predpisih.
5.5. Kupec pridobi lastninsko pravico do blaga s plačilom celotne kupnine za blago, vključno s stroški dostave, vendar ne pred prevzemom blaga. Odgovornost za naključno uničenje, poškodbo ali izgubo blaga preide na kupca v trenutku prevzema blaga ali v trenutku, ko je bil kupec dolžan prevzeti blago, vendar tega ni storil v nasprotju s kupoprodajno pogodbo.
5.6. Nadaljnje pravice in obveznosti strank pri prevozu blaga lahko urejajo posebni dobavni pogoji prodajalca, če jih je prodajalec izdal.
6. Cena blaga in načini plačila
6.1. Vse cene blaga in dostave vključujejo DDV (22 % ali 9,5 %) in vse povezane pristojbine. Cene veljajo na dan naročila. To ne omejuje možnosti prodajalca, da sklene kupoprodajno pogodbo pod individualno dogovorjenimi pogoji.
6.2. Vse promocijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog ali do časa, ki ga določi prodajalec. Morebitnih popustov na ceno blaga, ki jih prodajalec odobri kupcu, ni mogoče kombinirati.
6.3. Blago je mogoče plačati na naslednje načine:
6.3.1. Po povzetju: naročeno blago vam bomo poslali prek Pošte, službe Packeta, kurirske službe GLS ali DPD, blago pa boste plačali v gotovini ob prevzemu.
6.3.2. Plačilo z bančnim nakazilom: po potrditvi naročila vam bomo posredovali podatke za bančno nakazilo. Ko bo znesek nakazan na naš račun, vam bomo poslali blago.
6.3.3. Plačilo v fizični trgovini: ob prevzemu blaga v naši trgovini v mestu Havířov (Češka) lahko plačate z gotovino ali kreditno kartico.
6.3.4. Kreditne kartice: vnaprej prek plačilnega prehoda Comgate.
6.4. Vsa vaša plačila so zaščitena glede na vrsto plačila in posrednika plačila, tj. banko itd. Plačila z bančnim nakazilom prek e-bančništva so varna glede na vašo banko.
6.5. Prodajalec ima pravico, zlasti če kupec ne potrdi naročila (člen 3.6.), zahtevati plačilo celotne kupnine, preden kupcu pošlje blago. Določba prvega odstavka 2119. člena civilnega zakonika se ne uporabi.
6.6. Če je to v poslovnem razmerju običajno ali če je to določeno s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi, prodajalec kupcu izda davčni dokument – račun za plačila, opravljena na podlagi kupoprodajne pogodbe. Prodajalec je plačnik davka na dodano vrednost. Davčni dokument - račun bo prodajalec kupcu izdal po plačilu cene blaga in ga kupcu poslal skupaj z blagom.
6.7. V primeru plačila z gotovino, ob dostavi ali na prevzemnem mestu je treba kupnino plačati ob prevzemu blaga. V primeru negotovinskega plačila je treba kupnino plačati v treh dneh po sklenitvi kupoprodajne pogodbe. V primeru brezgotovinskega plačila je kupec dolžan plačati kupnino blaga skupaj z navedbo reference. V primeru brezgotovinskega plačila je obveznost kupca, da plača kupnino, izpolnjena v trenutku knjiženja ustreznega zneska na račun prodajalca.
7. Varstvo osebnih podatkov
7.1. Z osebnimi podatki strank ravnamo izključno v skladu z zakonsko določenimi postopki in standardi. Vse informacije, ki nam jih posredujete, so zaupne in bodo kot take tudi obravnavane. Če nam ne boste dali pisnega soglasja, vaših podatkov ne bomo uporabili na noben drug način kot za namene izvajanja pogodbe, izpolnjevanja zakonskih obveznosti in zaščite zakonitih interesov prodajalca, razen za vaš e-poštni naslov in telefonsko številko, na katera se lahko pošiljajo komercialna sporočila, saj je to dovoljeno na podlagi zakona, v kolikor tega ne zavrnete. Ta obvestila se lahko nanašajo le na podobno ali sorodno blago in od njih se lahko kadar koli odjavite na preprost način (s pošiljanjem dopisa, e-pošte ali klikom na povezavo v komercialnem obvestilu). Elektronski naslov in telefonska številka se v ta namen hranita 5 let od sklenitve zadnje pogodbe med kupcem in prodajalcem.
7.2. Prodajalec svojo obveznost obveščanja kupca v smislu 13. člena Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) v zvezi z obdelavo osebnih podatkov kupca za namene izvajanja kupoprodajne pogodbe, za namene pogajanj o tej pogodbi in za namene izvajanja javnopravnih obveznosti prodajalca izpolnjuje v ločenem dokumentu TUKAJ.
8. Odstop od kupoprodajne pogodbe, vračilo blaga
8.1. Kupec se zaveda, da v skladu z določbami člena1837 civilnega zakonika ni mogoče odstopiti od kupoprodajne pogodbe za dobavo blaga v zaprti embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, potem ko jo je kupec kršil. Poleg tega ni mogoče odstopiti od pogodbe, če je bilo blago izdelano po zahtevah kupca ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali če je bilo blago po dostavi pomešano z drugim blagom ali če je pokvarljivo ali ima kratek rok trajanja.
8.2. Kupec (potrošnik) ima možnost odstopiti od pogodbe, sklenjene prek spletnega vmesnika trgovine, po elektronski pošti, telefonu ali drugih sredstvih komunikacije na daljavo, v 90 dneh (do 120 dni, če je kupec prijavljen v svoj uporabniški račun in je v preteklosti že opravil nakup pri prodajalcu) od prejema blaga, brez navedbe razloga. Če je predmet kupoprodajne pogodbe več kosov blaga v okviru enega naročila, dobavljenega ločeno, začne odstopni rok teči z dnem, ko kupec prevzame zadnji kos blaga. Če je predmet kupoprodajne pogodbe blago, sestavljeno iz več kosov ali delov, začne rok teči na dan, ko kupec prevzame zadnji kos ali del dobave. Odstop od kupoprodajne pogodbe je treba prodajalcu poslati v zgoraj navedenem roku. Blago mora biti neuporabljeno, nepoškodovano, neoprano, neonesnaženo, zapečatena embalaža (z nalepko) pa ne sme biti poškodovana ali odstranjena. Zapečatena embalaža pomeni zlasti prozorna folija, v kateri je blago zavito, originalno zapečateno nalepko proizvajalca/prodajalca ali prozorna zaščita pokrova blaga. Erotični pripomočki veljajo za »posebno blago« in jih iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti ali zamenjati. V to skupino izjem spada tudi spodnje perilo, za katerega ni mogoče izključiti, da je bilo uporabljeno neposredno na zasebnih delih. Blago mora biti v originalni embalaži ali zaščitni foliji in vključevati vsa brezplačna darila (DVD-je, gele, baterije itd.). Blago naj bo mogoče nadalje distribuirati, kot je navedeno dalje.
8.3. Kupec lahko blago preizkusi (razen zgoraj navedenih izjem), vendar le zato, da se seznani z njegovo naravo, značilnostmi in funkcionalnostjo. Zato ga lahko preizkusite tako kot v običajni trgovini. Prodajalec ima pravico oceniti, ali kupec ni povzročil zmanjšanja vrednosti blaga z drugačnim ravnanjem, kot je potrebno za spoznavanje narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga. V primeru zmanjšanja vrednosti blaga ima prodajalec pravico zmanjšati znesek, ki ga vrne kupcu, za znesek, ki ga mora porabiti za povrnitev blaga v prvotno stanje. Kupec je dolžan blago dobro zaviti, da se ne bi poškodovalo.
8.4. Za upoštevanje odstopnega roka mora kupec v roku, določenem v teh Pogojih poslovanja, poslati nedvoumno izjavo, da želi odstopiti od kupoprodajne pogodbe.
8.5. Če je pogodbi, od katere je potrošnik odstopil, priložena dodatna pogodba, odstop od pogodbe razveljavi tudi vsako tako dodatno pogodbo.
8.6. Za odstop od kupoprodajne pogodbe lahko kupec uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga prodajalec priloži spodaj v teh pogojih.
8.7. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe v skladu s pogoji se kupoprodajna pogodba razveljavi od samega začetka. Blago je treba prodajalcu poslati v štirinajstih (14) dneh od odstopa od pogodbe. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, nosi stroške, povezane z vračilom blaga prodajalcu, tudi če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po navadni poštni poti.
8.8. V primeru odstopa mora prodajalec sredstva, ki jih je prejel od kupca, vrniti v štirinajstih (14) dneh od odstopa kupca od kupoprodajne pogodbe na enak način, kot jih je prejel od kupca. Prodajalec je upravičen tudi do vrnitve izpolnitve, ki jo zagotovi kupec ob vračilu blaga ali na drug način, če se kupec s tem strinja in mu to ne povzroči dodatnih stroškov.
8.9. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec kupcu ni dolžan prejetih sredstev vrniti, preden kupec vrne blago prodajalcu ali dokaže, da je blago prodajalcu poslal. Prodajalec ima pravico enostransko poravnati zahtevek za plačilo škode na blagu z zahtevkom kupca za povračilo kupnine.
8.10. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe je potrošnik upravičen do povračila stroškov pošiljanja le v najnižjem ponujenem znesku (če je izbral dražji način pošiljanja).
8.11. Blago, vključno z vsemi brezplačnimi darili in baterijami, je treba oddati na prevzemnem mestu (potem, ko smo po predhodni e-poštni zahtevi pripravili nalepko za vračilo), osebno dostaviti ali poslati kot pismo ali paket v roke (ali po kurirju) na naslov: Růžový slon, s.r.o. (ali samo Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 73601, Češka. Blago, poslano po povzetju, ne bo upoštevano. Druga možnost je, da paket bo poslan s kurirsko službo GLS, ki ga bo brezplačno prevzela neposredno od kupca. Kupec lahko priloži račun (izvirnik ali kopijo) in informacijo (zadostuje lastnoročno napisano), ali želi blago reklamirati ali vrniti (odstopiti od pogodbe).
8.12. Prodajalec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe zaradi porabe zalog, nerazpoložljivosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga prenehal s proizvodnjo ali uvozom blaga. Prodajalec o tem nemudoma obvesti kupca prek e-pošte, navedene v naročilu in mu v 14 dneh od obvestila o odstopu od kupoprodajne pogodbe vrne vsa denarna sredstva, vključno s stroški dostave, ki jih je prejel od kupca na podlagi pogodbe, na enak način ali na način, ki ga je določil kupec.
9. Odgovornost za napake na blagu – reklamacija
Pravila za reklamacijo
9.1. Prodajalec je odgovoren za to, da je blago ob prevzemu brez napak. Zlasti je odgovoren za to, da blago:
9.1.1. ustreza dogovorjenemu opisu, vrsti in količini ter kakovosti, funkcionalnosti in drugim dogovorjenim značilnostim;
9.1.2. je primerno za namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim se je prodajalec strinjal;
9.1.3. je dobavljeno z dogovorjenimi dodatki in navodili za uporabo, vključno z navodili za montažo ali namestitev;
9.2. Prodajalec je odgovoren tudi za to, da poleg dogovorjenih lastnosti:
9.2.1. je blago primerno za namen, za katerega se običajno uporablja, vključno z upoštevanjem pravic tretjih oseb, zakonodaje, tehničnih standardov ali industrijskih kodeksov ravnanja, če tehnični standardi ne obstajajo;
9.2.2. blago po količini, kakovosti in drugih lastnostih, vključno s trajnostjo, funkcionalnostjo, varnostjo, ustreza običajnim lastnostim blaga iste vrste, ki jih kupec lahko razumno pričakuje, tudi ob upoštevanju javnih izjav prodajalca ali druge osebe v isti pogodbeni verigi, zlasti oglaševanja ali označevanja;
9.2.3. blago je dobavljeno skupaj z dodatki, vključno z embalažo, navodili za montažo in drugimi navodili za uporabo, ki jih kupec lahko razumno pričakuje;
9.2.4. blago po kakovosti ali izdelavi ustreza modelu ali vzorcu, ki ga je prodajalec zagotovil pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe.
9.3. Prodajalec ni odgovoren za točke iz člena 9.2, če je kupca pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe posebej obvestil, da se določena lastnost blaga razlikuje, in se je kupec s tem ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe izrecno strinjal.
9.4. Kupec lahko uveljavlja pravice zaradi pomanjkljive izpolnitve v dveh letih od prejema blaga. To ne velja za blago, na katerem je naveden minimalni rok trajanja, med katerim blago ohrani svoje lastnosti in funkcije ter za katerega je mogoče reklamirati napako do najdaljšega navedenega obdobja.
9.5. Če se napaka pokaže v 12 mesecih po prejemu blaga, se šteje, da je bilo blago pomanjkljivo že ob prejemu, razen če narava blaga ali napake to izključuje. Ta rok ne teče za čas, ko kupec ne more uporabljati blaga, če je bilo na napako upravičeno opozorjeno.
9.6. Če je na prodajanem blagu, njegovi embalaži, v priloženih navodilih blaga, ali pri oglaševanju v skladu z drugo zakonodajo navedeno obdobje, v katerem se blago lahko uporablja, se uporabljajo določbe o garanciji za kakovost. Z garancijo za kakovost se prodajalec zaveže, da bo blago v določenem obdobju primerno za običajen namen ali da bo ohranilo svoje običajne lastnosti. Kupec mora napako, ki jo pokriva garancija, reklamirati v roku, določenem glede na dolžino garancijskega roka. Če kupec prodajalcu upravičeno očita napako na blagu, rok za uveljavljanje pravic zaradi pomanjkljive izpolnitve in garancijski rok ne tečeta za obdobje, ko kupec ne more uporabljati blaga z napako.
9.7. Določbe iz členov 9.1, 9.2 in 9.5 Pogojev poslovanja se ne uporabijo za napake blaga, ki je bilo prodano po nižji ceni zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za obrabo blaga, ki je posledica njegove običajne uporabe, pri rabljenem blagu glede na stopnjo uporabe ali obrabe, ki jo je imelo blago ob prevzemu s strani kupca, ali če to izhaja iz narave blaga. Prav tako kupec do pravice do pomanjkljive izpolnitve ni upravičen, če je napako povzročil sam.
Postopek reklamacije
9.8. Reklamacijo lahko uveljavljate pri prodajalcu, npr. po e-pošti ali telefonu prek kontaktnih podatkov prodajalca. Kupec lahko blago, ki ga želi reklamirati, brezplačno odda na prevzemnem mestu službe Packeta (po tem, ko prodajalec na podlagi predhodne zahteve po elektronski pošti pripravi nalepko za vračilo). Po predhodnem dogovoru je mogoče blago, ki ga kupec želi reklamirati, poslati tudi prek kurirja GLS, ki bo paket za reklamacijo brezplačno prevzel neposredno od kupca. Druga možnost je osebna dostava ali pošiljanje po pošti kot pismo ali paket v roke (ali po kurirju) na naslov: Růžový slon, s.r.o. (ali samo Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 73601, Češka (tudi iz Slovaške). Blago, poslano po povzetju, ne bo upoštevano. Stroški poštnine bodo kupcu povrnjeni na podlagi dokazila o teh stroških, če ni bila uporabljena storitev brezplačne dostave na prevzemnih mestih službe Packeta ali brezplačnega prevzema s strani kurirja GLS v skladu s prejšnjim odstavkom po telefonu na številko 596 810 697.
9.9. Blago mora biti dostavljeno v celoti, da lahko prodajalec oceni reklamacijo. Zaradi higienskih razlogov prodajalec preferira, da kupec blago za reklamacijo pošlje očiščeno.
9.10. Če želi kupec uveljavljati reklamacijo, mora v njej navesti: svoje kontaktne podatke, opis napake na blagu in način obravnave reklamacije, ki ga zahteva.
9.11. Če ima blago napako, lahko kupec zahteva njeno odstranitev. Kupec lahko po svoji izbiri zahteva:
9.11.1. Dobavo novega artikla brez napak; ali
9.11.2. popravilo artikla,
razen če je način, ki ga je kupec izbral za odpravo napake, nemogoč ali nesorazmerno drag v primerjavi z drugim načinom. V tem primeru lahko prodajalec zavrne odpravo napake, zlasti glede na pomen napake in vrednost, ki bi jo imelo blago brez napake.
9.12. V takih primerih lahko kupec zahteva primeren popust ali odstopi od pogodbe:
9.12.1. če prodajalec ni hotel odpraviti napake ali je ni odpravil v razumnem času po tem, ko je bil nanjo opozorjen, tako da prodajalec kupcu ne povzroča velikih nevšečnosti;
9.12.2. če se napaka ponavlja;
9.12.3. če je napaka bistvena kršitev pogodbe;
9.12.4. če je iz prodajalčeve izjave ali okoliščin razvidno, da napake ne bo odpravil v razumnem roku ali brez večjih nevšečnosti za kupca.
9.13. Ampak kupec ne more odstopiti od pogodbe, razen, če napaka ni bistvena. To ne vpliva na pravico do odstopa od pogodbe v običajnem 14-dnevnem roku, kot je določeno zgoraj v teh pogojih.
Obravnava reklamacije
9.14. V kolikor za popravilo ni določena tretja oseba, je prodajalec dolžan reklamacijo sprejeti v katerikoli ustanovi, kjer je to glede na ponudbo izdelkov možno, ali tudi na svojem sedežu.
9.15. Pri uveljavljanju reklamacije prodajalec kupcu izda potrdilo (lahko tudi v elektronski obliki), v katerem navede datum reklamacije, vsebino reklamacije, način obravnave reklamacije, ki ga zahteva kupec, in kontaktne podatke kupca.
9.16. Prodajalec v 30 dneh po prejemu reklamacijo reši (vključno z odpravo napake) in o tem obvesti kupca. Prodajalec in kupec se lahko dogovorita tudi za daljše obdobje. Če prodajalec ne upošteva 30-dnevnega roka, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zahteva primeren popust.
9.17. Po rešitvi reklamacije prodajalec kupcu izda elektronsko potrdilo o datumu in načinu rešitve reklamacije, vključno s potrditvijo popravila in trajanja popravila, ali pisno potrdilo o zavrnitvi reklamacije.
9.18. Kupec je upravičen do povračila stroškov, ki so upravičeno nastali pri uveljavljanju reklamacije (če so upravičeni in priznani), pri čemer se ti stroški razumejo kot najnižji možni. Za povračilo stroškov mora kupec zaprositi v enem mesecu po koncu obdobja napake, sicer povračilo ne bo odobreno.
9.19. Kupec mora pred prvo uporabo blaga prebrati navodila ali informacije o uporabi in shranjevanju, če jih prodajalec kupcu pošlje v elektronski obliki ali skupaj z blagom, in nato upoštevati informacije, ki jih vsebujejo. V nasprotnem primeru kupec tvega, da bo zaradi nepravilne uporabe poškodoval blago, in ne bo mogel uveljavljati napake v okviru svoje pravice iz naslova odgovornosti za napake.
10. Neprevzem blaga, preklic naročila po odpremi
10.1. Če kupcu pošljemo potrdilo, da je blago na zalogi, in je pošiljka nato odpremljena v 24 urah ( pri GLS naslednji delovni dan), je kupec dolžan prevzeti naročeno blago. Nato lahko blago vrne na podlagi odstopa od pogodbe, glej zgoraj, pri čemer se odštejejo stroški pošiljanja.
10.2. Če kupec ne prevzame naročenega blaga od Češke pošte ali drugega prevoznika (razen v primeru, ko je bila prevozna embalaža vidno poškodovana in je kupec o tem s prevoznikom sestavil zapisnik), se lahko od kupca zahteva plačilo dejanskih stroškov pošiljanja.
10.3. Če prevoznik ne dostavi blaga drugi delovni dan, to ne pomeni, da kupcu blaga ni treba prevzeti.
10.4. Po odpremi vsake pošiljke prodajalec pošlje informativni e-mail(če je bil ob oddaji naročila pravilno naveden) in informativno SMS sporočilo (če je bila številka ob oddaji naročila pravilno navedena), ki vključuje številko pošiljke, datum dostave, čas shranjevanja pošiljke in postopek prevzema, tudi če prevoznik ne izda obvestila o pošiljki.
10.5. Če kupec ne more prevzeti pošiljke (službeno potovanje itd.) ali ima drug razlog, da ni prevzel blaga, se je mogoče individualno dogovoriti za ponovno pošiljanje pošiljke. Če kupec naroči blago, mi pa ga takoj (v naslednjem dnevu) odpošljemo, on pa ga ne prevzame in z nami ne komunicira naprej, lahko ravnamo, kot je opisano zgoraj.
11. Izvensodno reševanje sporov
11.1. Pritožbe potrošnikov obravnava prodajalec po e-pošti [email protected].
11.2. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, je pristojna Češka trgovinska inšpekcija s sedežem na naslovu Štěpánská 44, 110 00 Praga 1, matična št.: 000 20 869, spletni naslov: adr.coi.cz. Za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem na podlagi kupoprodajne pogodbe se lahko uporabi spletna platforma za reševanje sporov na spletni stranihttps://ec.europa.eu/consumers/odr
11.3. Evropski potrošniški center Češka, s sedežem na naslovu Štěpánská 44, 110 00 Praga 1, spletni naslov: https://evropskyspotrebitel.cz/en/ je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).
12. Druge pravice in obveznosti pogodbenih strank
12.1. Kupec pridobi lastninsko pravico nad blagom s plačilom celotne kupnine za blago. Prodajalca v razmerju do kupca ne zavezujejo nobeni kodeksi ravnanja v smislu prvega odstavka (e) člena 1826 civilnega zakonika.
12.2. Prodajalec je upravičen prodajati blago na podlagi dovoljenja za opravljanje samostojne podjetniške dejavnosti. Trgovinski nadzor v okviru svojih pristojnosti izvaja pristojni organ za izdajanje dovoljenj za samostojno podjetniško dejavnost. Nadzor nad varstvom osebnih podatkov izvaja Urad za varstvo osebnih podatkov (reg. št. 00045448). Češki trgovinski inšpektorat med drugim nadzoruje skladnost z zakonom št. 634/1992 Z. z. o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen.
12.3. Kupec s tem prevzema tveganje spremembe okoliščin v smislu drugega odstavka 1765. člena civilnega zakonika.
12.4. Stranki si lahko vso pisno korespondenco pošiljata po elektronski pošti.
13. Zamenjava blaga
13.1. Zamenjava blaga (za drugo velikost, barvo itd.) je mogoča le za neuporabljeno blago, ki je po dogovoru s prodajalcem zapakirano v originalni zapečateni foliji. Blaga brez te folije iz higienskih razlogov ni mogoče zamenjati. V primeru pošiljanja blaga prek paketa kupec plača stroške pošiljanja (přibližno 5 EUR).
13.2. Zamenjava blaga v naši trgovini je mogoča po dogovoru.
14. Končne določbe
14.1. Če razmerje, ki ga vzpostavlja kupoprodajna pogodba, vsebuje mednarodni (tuji) element, se stranki strinjata, da za to razmerje velja češko pravo. To ne posega v pravice potrošnika v skladu s splošno zavezujočo zakonodajo.
14.2. Če je ali postane katera koli določba Pogojev poslovanja neveljavna ali neučinkovita, se neveljavna določba nadomesti z določbo, katere pomen je čim bolj podoben neveljavni določbi. Neveljavnost ali neučinkovitost ene določbe ne vpliva na veljavnost drugih določb.
14.3. Vse pravice do spletne strani prodajalca, zlasti avtorske pravice glede vsebine, vključno s postavitvijo strani, fotografijami, filmi, grafikami, blagovnimi znamkami, logotipi ter drugo vsebino in elementi, pripadajo prodajalcu. Brez soglasja prodajalca je prepovedano kopirati, spreminjati ali kako drugače uporabljati spletno stran ali kateri koli njen del.
14.4. Prodajalec ni odgovoren za napake, ki nastanejo zaradi posegov tretjih oseb v spletno stran ali zaradi njene uporabe v nasprotju s predvideno uporabo. Kupec pri uporabi spletne strani ne sme uporabljati nobenih postopkov, ki bi lahko negativno vplivali na njeno delovanje, in ne sme izvajati nobenih dejavnosti, ki bi njemu ali tretjim osebam omogočile poseganje v programsko opremo ali druge komponente, ki sestavljajo spletno stran, ali njihovo nepooblaščeno uporabo ali uporabo spletne strani ali njenih delov ali programske opreme na način, ki bi bil v nasprotju z njenim namenom ali namero.
14.5. Kupoprodajno pogodbo, vključno s pogoji, prodajalec arhivira v elektronski obliki in ni dostopna.
14.6. Priloga k pogojem je sestavljena iz vzorčnega obrazca za odstop od kupoprodajne pogodbe.
14.7. Z objavo komentarja ali uporabniške ocene brez fotografije ali z vključitvijo fotografije uporabnik soglaša z uporabo za namene podjetja Růžový slon s.r.o. in s tem podeljuje licenco za nadaljnjo uporabo.
Telefonski kontakt
Kontaktni telefon +420 596 810 697 (CZ) in +421 277 270 005 (SK), na voljo od ponedeljka do petka od 8.00 do 19.00 in od sobote do nedelje od 8.00 do 12.00. Klici se zaračunajo po ceniku družbe Telefónica 02 Češka, a. s., ali vašega operaterja.
Upravljavec:
SEDEŽ - na ta naslov ne pošiljajte reklamacij:
Růžový slon s.r.o.
Výstavní 1928/9
702 00 Moravská Ostrava
Češka
št. spisa: C 36400, vpisan pri Okrožnem sodišču v Ostravi, matična št.: 28642317, davčna št.: CZ28642317
Izpisek iz poslovnega registra boste našli tukaj:
KONTAKTNI NASLOV IN NASLOV TRGOVINE - za pošiljanje reklamacije:
Růžový slon s.r.o.
U Nádraží 1204/2a
73601 Havířov-Šumbark
Češka
Seznam naših trgovin je na voljo TUKAJ.
Telefon: +420 596 810 697 (CZ), +421 277 270 005 (SK)
E-pošta: [email protected]
Odgovorni vodja: Adam Durčák
Pogoji poslovanja veljajo od 1.2.2023
Besedilo Pogojev poslovanja, ki veljajo od 1. 11. 2021 do 31. 1. 2023, je na voljo TUKAJ.
PRENESITE: Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe